نکات مهم ست کردن کراوات با پیراهن و کت و شلوار [تیره و روشن]

نکات مهم ست کردن کراوات با پیراهن و کت و شلوار [تیره و روشن]

ست کردن کت و شلوار یکی از مهم ترین مسائلی است که باید برای داشتن یک استایل جذاب به آن توجه کنید. این یکی از رازهای استایلیست های حرفه ای است. در صورت عدم توجه به ست کردن کراوات با پیراهن و کت و شلوار حتی اگر لباس های شما گران قیمت هم باشند بسیار شلخته و بی نظم به نظر می رسند. قرار نیست همیشه لباس های خود را بر اساس لباس ها انتخاب کنید و دقیقا برعکس باید کراوات خود را طبق لباس هایی که قرار است بپوشید انتخاب نمایید. 

برای ست کردن کراوات با کت و شلوار چندین نکته وجود دارد که توجه به آن ها می تواند موجب شود تا یک استایل شیک و زیبا داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم برخی از این نکات مهم را برای شما بیان کنیم.

نکات مهم انتخاب کروات

تناسب کراوات ها با بدن فرد

بهتر است کراوات و طول و عرض آن را بر اساس فرم بدن فرد و سبک لباس پوشیدن آن انتخاب کنید. برای مثال یک مرد قد بلند و چهارشانه که کت و شلوار پوشیده، باید کراوات هایی را انتخاب کند که طول بلندتری دارند. طول کراوات برای چنین فردی باید به قدر بلند باشد که پایین کراوات با سگک کمربند تماس داشته باشد. این موضوع برای مردی اندام کوچک تری داره، برعکس است. چنین فردی برای انتخاب کراوات باید کراواتی را انتخاب کند که عرض باریک تری داشته و همچنین کوتاه باشد.

 

نکات مهم انتخاب کروات

انتخاب رنگ کراوات و ست کردن آن با پیراهن مردانه

برای این که بدانید چگونه کراوات را با پیراهن و کت و شلوار ست کنید، نکات مهمی وجود دارد؛ اما دو نکته مهم تر و ابتدایی تر برای ست کردن کراوات وجود دارد که باید بیش از سایر نکات به آن توجه کنید. اولین نکته این است که قصد دارید با انتخاب رنگ کراوات چه پیامی را به مخاطب انتقال دهید. دومی نکته هم این است که باید بدانید که رنگ های طبیعی می توانند بهترین و جذاب ترین ست را به وجود آورند.

برای این که بتوانید یک استایل خیره کننده داشته و ست کردن کروات با پیراهن را می توانید به بهترین شکل ممکن انجام دهید، می توانید یک کراوات نیمه ساده را انتخاب کرده که دارای طرح های آبی کم رنگ  و یا سبز بوده و آن را با یک پیراهن آبی رنگ ست نمایید. همچنین در صورتی که به دنبال جلب توجه هستید، بهترین انتخاب برای شما رنگ های غلیظ و پر رنگی مانند قرمز است و باید آن را با با پیرهنی با رنگ های روشن ست کنید.

البته توجه داشته باشید که باید قبل از ست کردن کراوات با پیراهن باید بدانید که چه رنگی به ویژگی های اهری شما نزدیک تر است و به رنگ پوست شما می آید. مردانی که دارای پوست روشن بوده و بلوند هستند، معمولا باید کراوات هایی را انتخاب کنند که رنگ های پاستلی داشته و یا تک رنگ باشند. همچنین می توان گفت مردانی که دارای رنگ موهای مشکی هستند و پوست روشنی دارند، خود کنتراست رنگی داشته و برای ست کردن کراوات با پیراهن یا کت و شلوار باید این کنتراست را داشته و به سراغ رنگ های نزدیک به هم نروند.

مردانی که پوست سبزه یا برنزه داشته و رنگ موی آن ها تیره است، می توانند هر دو انتخاب را داشته و همچنین می توانند رنگ لباس های خود را با تناژهای مختلف انتخاب نمایید و کنتراست رنگی را ایجاد کنند. همچنین شما می توانید برای انتخاب رنگ به سراغ چرخه های رنگ بروید. رنگ های نزدیک به هم برای ست کردن می توانند گزینه مناسبی باشند. به علاوه رنگ های مقابل و مخالف هم نیز می توانند با جسارت بیشتری مورد استفاده قرار گرفته و ست شوند.

همچنین برای ست کردن کراوات با پیراهن باید به طرح های کراوات ها نیز توجه کنید. بهترین توصیه این است که برای ست کردن کراوات با پیراهن، به سراغ پیراهنی بروید که رنگ آن با طرح های کراوات شما همخوانی داشته باشد نه با رنگ زمینه آن.

 

انتخاب رنگ کراوات و ست کردن آن با پیراهن مجلسی

اگر قرار است که به یک میهمانی مهم بروید و پیراهن مجلسی را با کت استفاده کنید باید به کراوات نیز توجه داشته باشید و مناسب ترین آن را انتخاب کنید. با توجه به این که ممکن است در میهمانی کت خود را درآورده، بنابراین کروات شما باید با پیراهن مجلسی به خوبی همخوانی داشته و زیبا باشد. برای شروع ست کردن کراوات با پیراهن مجلسی بهترین انتخاب این است که پیراهن های ساده و بدون طرح را بپوشید. پیراهن مجلسی سفید می تواند یک زمینه طبیعی را به وجود آورده و دست شما برای انتخاب رنگ کراوات باز است.

پیراهن هایی به رنگ سفید، آبی روشن، رنگ های پاستلی و شیری از جمله مواردی هستند که به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی رنگ کراوات را ست کنید و یک کنتراست رنگی عالی را ایجاد می کند. در صورت انتخاب پیراهن های راه راه باید بدانید که راه راه کراوات نباید دقیقا هم اندازه و هم پهنای پیراهن شما باشد. همچنین توجه داشته باشید که پیراهنی مانند سرخابی راه راه راه را نباید با گزینه ای مانند کراوات ابریشمی رسمی ست کنید.

انتخاب رنگ کراوات و ست کردن آن با پیراهن مجلسی

برای ست کردن کراوات با کت  و شلوار باید بدانید که کت شلوارهایی که رنگ تیره دارند و به صورت ساده هستند مانند طوسی و سرمه ای، به خوبی می توانند با هر رنگ کراواتی ست شوند. به همین دلیل است که این دو رنگ برای کت و شلوارهای مردانه طرفداران زیادی داشته و از جمله رنگ های رسمی محسوب می شوند. در این صورت شما به راحتی می توانید رنگ کراوات را پیراهن خود ست کرده و از این دو مدل کت و شلوار استفاده کنید.

اگر می خواهید از یک کراوات تیره که ته رنگ آبی دارد، استفاده کنید، بهتر است کت و شلوار طوسی و مشکی را نپوشید. کراوات های آبی تیره را می توان با کت و شلوارهایی به رنگ آبی یا رنگ های روشن تری که تناژ دارند، ست کنید. برای کت و شلوارهای مشکی و طوسی بهترین گزینه این است که کراوات های تیره که ته رنگ بنفش یا قرمز دارند، را استفاده کنید.

نکات مهم انتخاب کروات

در صورتی که می خواهید با کت و شلوار رسمی تیره رنگ خود یک استایل جذاب و شیک داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که کراواتی با رنگ چشم گیر که دارای طرح تکراری است، را انتخاب کنید. البته کراوات های ساده نیز می توانند انتخاب خوبی باشند، اما در صورتی که رنگ آن ها روشن است، تیپ شما از حالت رسمی خارج شده و حالت نیمه رسمی به خود می گیرد.

اگر از کروات و شلوارهای راه راه استفاده می کنید، بهتر است به سراغ کراوات های راه راه نروید و برای ست کردن کراوات هایی را انتخاب کنید که خال خالی یا گلدار هستند.

جمع بندی

ست کردن کراوات با پیراهن و کت و شلوار همواره یکی از مهم ترین دغدغه های آقایان است. برای ست کردن کراوات با استایل خود نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها می توانید یک استایل جذاب و شیک داشته باشید. ما در این مطالب سعی کردن مهم ترین نکات در خصوص ست کردن کراوات با پیراهن و کت و شلوار را به شما ارائه دهیم.

اما در صورتی که به دنبال تنوع بالای کروات میگردید ما در مانسینی با تنوع بالای محصولات و فروش به صورت تک و عمده میتوانیم به شما عزیزان شیک پوش کمک کنیم .

 

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش